Кабінет соціального педагога
Соціальний педагог – Коваль Лариса Юріївна.
Графік роботи соціального педагога закладу:
Дні тижня | Інтервали робочого часу |
Понеділок | 9.00 – 17.00 |
Віторок | 9.00 – 17.00 |
Середа | 9.00 – 17.00 |
Четверг | 9.00 – 17.00 |
П`ятниця | 9.00 – 17.00 |
Основні функції соціального педагога
Діагностична – вивчення та оцінювання особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу), шкільного колективу в цілому, особливостей сім’ї та сімейного виховання та джерел негативного впливу на дітей та підлітків.
Прогностична – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи групу.
Консультативна – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.
Правозахисна – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях.
Профілактична – переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя тощо.
Організаційна – забезпечення змістовного дозвілля дітей та підлітків у школі та соціальному середовищі, залучення сім’ї та представників громадськості до соціально-педагогічного процесу в навчальному закладі.
Координаційно-посередницька – налагодження взаємодії між закладом освіти та різними соціальними інститутами (медичними, позашкільними, культурними, спортивними закладами, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, кримінальної міліції у справах неповнолітніх), колективом педагогів та учнів з метою спільного вирішення проблем соціального становлення та розвитку особистості.
Основні завдання:
- оптимізація освітнього процесу;
- соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту;
- профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
- забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального та морального здоров’я особистості;
- створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей дитини, її позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, її пристосованості до життя;
- розвиток міжособистісних взаємин у шкільному колективі;
- соціально-психологічне забезпечення методичної роботи закладу.
Емоційне вигорання
Емоційне вигорання – це синдром постійної втоми, емоційного виснаження, який посилюється з часом. Особливо схильними до вигорання на роботі є люди, які працюють в сфері «людина- людина», тобто ті, чия робота пов’язана з постійниим спілкуванням. Це лікарі, педагоги,...
Протидія домашньому насильству над дітьми в умовах дистанційного навчання
Протидія домашньому насильству над дітьми в умовах дистанційного навчання. Рекомендації для хлопців та дівчат.
Пам’ятка для батьків учнів, які готуються до складання ДПА/ЗНО
Шановні батьки! Для вас і ваших дітей прийшов відповідальний і хвилюючий час – час складання ДПА/ЗНО. Від того, наскільки серйозно ви до них поставитесь, багато в чому залежить результат участі вашої дитини у випробувальному марафоні. 1. Створіть у своєму будинку...
Як впоратися з критичними ситуаціями?
Необхідно усвідомити, що подібні ситуації вже траплялися з людством. Які б важкі ситуації не відбувалися у світі, люди завжди виходили з них більш загартованими й сильнішими. Цінуйте все, що маєте. Ставтеся з повагою до вашого майна, адже в такій ситуації вони ваша...
Карантин у школі – діти самі вдома
Відповідальність і обов’язки (поради батькам) У зв’язку з оголошенням у школах про введення карантину – діти залишаються вдома. Добре, якщо є бабусі або інші родичі, які можуть придивитись за дитиною. А якщо нема? Чим зайняти дітей, коли вони вдома самі?! Сам у...