Обрати сторінку

Кабінет практичного психолога

Практичний психолог – Гуменюк Дмитро Вікторович.

Графік роботи практичного психолога закладу:

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 8.00 – 16.00
Віторок 8.00 – 16.00
Середа 8.00 – 16.00
Четверг 8.00 – 16.00
П`ятниця 8.00 – 16.00

Основні функції практичного психолога

  1. Психологічна просвіта педагогічного колективу, учнів, батьків.
  2. Консультативно-методична допомога всім учасникам 
навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку.
  3. Психологічна профілактика — своєчасне попередження відхилень у
    становленні особистості, труднощів у міжособистісних стосунках, розв’язання конфліктів.
  4. Діагностика (психологічне обстеження дітей та підлітків, їх груп та
    колективів, умов навчання та розвитку), виявлення дітей «групи ризику».
  5. Корекція — здійснення психолого-педагогічних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень у психічному та особистісному розвитку дітей.
  6. Реабілітація — надання психолого-педагогічної допомоги дітям, які
    перебувають у кризовій ситуації.
  7. Психологічна експертиза — участь в оцінюванні нових технологій навчання та виховання, педагогічних інновацій.

8. Психологічна прогностика — розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості в різних умовах, прогнозування психічного розвитку дитини тощо.

 Психологічна служба ліцею діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №127 від 03 травня 1999 року (Зі змінами згідно з наказом МОН №616 від 02.07.2009 року) «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується Етичним кодексом практичного психолога та соціального педагога, дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості.

Психологічна служба надає психологічну та соціально-педагогічну допомогу всім учасникам освітнього процесу, дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, внутрішньо переміщеним особам, дітям учасників бойових дій, здобувачам освіти з особливими освітніми потребами, особам, що потрапили в складні життєві обставини.

Принципом роботи служби є конфіденційність, що передбачає збереження професійної таємниці щодо відомостей, отриманих в процесі діагностики та корекційної роботи.

Практичний психолог та соціальний педагог закладу будують свою діяльність на основі доброзичливості та довіри у співробітництві з усіма учасниками освітнього процесу.

Share This