Обрати сторінку

Управлінська діяльність

Елітарність гімназії як навчального закладу нового типу полягає не в особливому соціальному статусі, а у відпрацюванні нових педагогічних технологій. Адміністрація ФМГ № 17 це усвідомлює і вважає, що місія гімназії – створювати простір можливостей, гарантуючи якість освіти та розвиток особистості, виховувати інтелектуальну еліту України.

За роки існування в гімназії склалася певна система управлінської діяльності. При цьому адміністрація чітко усвідомлювала, що елітарність гімназії як навчального закладу нового типу полягає не в особливому соціальному статусі, а у відпрацюванні нових педагогічних технологій

По-перше, визначились основні функції управління:

  • визначення перспективи, цілей та задач (перспектива на три роки, конкретні задачі – на кожний навчальний рік);
  • вироблення та прийняття управлінських рішень на підставі збирання, опрацювання, аналізу інформації;
  • організація виконання рішень;
  • аналіз результатів контролю та їх облік;
  • регулювання, коригування управлінської діяльності на основі отриманих результатів;
  • стимулювання діяльності членів колективу.

По-друге, визначили основні принципи управлінської діяльності:

  • системність;
  • колегіальність;
  • рівноправний стиль стосунків між членами адміністрації та колективом;
  • впровадження інноваційних технологій управління;
  • попередження помилок в роботі колективу;
  • оцінка роботи кожного за кінцевим результатом;
  • персональна відповідальність кожного за доручену справу.

По-третє, визначили основні форми управлінської діяльності:

  • громадські (колегіальні):
    • загальні збори гімназії (вчителі, учні, батьки);
    • рада гімназії;
    • педагогічна рада;
    • методична рада;
    • наукова рада;
    • нарада при директорі;
    • рада гімназистів;
    • рада лідерів.
  • адміністративні:
    • накази за наслідками внутрішньошкільного контролю (в тому числі з заохоченням чи покаранням), кадрові;
    • розпорядження;
    • індивідуальні співбесіди з членами колективу за наслідками навчально-виховної роботи або за необхідністю при розв’язанні робочих поточних питань.

 

Share This