Елітарність гімназії як навчального закладу нового типу полягає не в особливому соціальному статусі, а у відпрацюванні нових педагогічних технологій. Адміністрація ФМГ № 17 це усвідомлює і вважає, що місія гімназії – створювати простір можливостей, гарантуючи якість освіти та розвиток особистості, виховувати інтелектуальну еліту України.
За роки існування в гімназії склалася певна система управлінської діяльності. При цьому адміністрація чітко усвідомлювала, що елітарність гімназії як навчального закладу нового типу полягає не в особливому соціальному статусі, а у відпрацюванні нових педагогічних технологій
По-перше, визначились основні функції управління:
- визначення перспективи, цілей та задач (перспектива на три роки, конкретні задачі – на кожний навчальний рік);
- вироблення та прийняття управлінських рішень на підставі збирання, опрацювання, аналізу інформації;
- організація виконання рішень;
- аналіз результатів контролю та їх облік;
- регулювання, коригування управлінської діяльності на основі отриманих результатів;
- стимулювання діяльності членів колективу.
По-друге, визначили основні принципи управлінської діяльності:
- системність;
- колегіальність;
- рівноправний стиль стосунків між членами адміністрації та колективом;
- впровадження інноваційних технологій управління;
- попередження помилок в роботі колективу;
- оцінка роботи кожного за кінцевим результатом;
- персональна відповідальність кожного за доручену справу.
По-третє, визначили основні форми управлінської діяльності:
- громадські (колегіальні):
- загальні збори гімназії (вчителі, учні, батьки);
- рада гімназії;
- педагогічна рада;
- методична рада;
- наукова рада;
- нарада при директорі;
- рада гімназистів;
- рада лідерів.
- адміністративні:
- накази за наслідками внутрішньошкільного контролю (в тому числі з заохоченням чи покаранням), кадрові;
- розпорядження;
- індивідуальні співбесіди з членами колективу за наслідками навчально-виховної роботи або за необхідністю при розв’язанні робочих поточних питань.