3 січня 2024 року в актовій залі ліцею відбулась педагогічна рада з питань, які пов’язані з науково-педагогічною проблемою закладу “Використання ефективного інтеграційного освітнього середовища для реалізації профілю закладу та подолання освітніх втрат і розривів у здобувачів освіти”.
Під час заходу були розглянуті такі питання:
1. SWOT – аналіз роботи закладу в контексті виявлення сильних і слабких сторін (Олена Дмитрівна Дубчак).
2. Освітні втрати: причини, показники вимірювання, шляхи подолання (Світлана Григорівна Колійчук).
3. Аналіз освітніх втрат (проміжні результати) учнів 5-11 класів ліцею (Алла Анатоліївна Коршак).
4. Робота в групах над вирішенням питань, які впливають на освітні втрати (Валентина Михайлівна Нестюк, Світлана Григорівна Колійчук):
- Психічне здоров’я та психоемоційна підтримка як частина програм із надолуження освітніх втрат: що можна зробити?
- Кроки вчителя для діагностування навчальних втрат учня.
- Можливі труднощі та ризики в роботі вчителя під час освітнього процесу та поза ним заради надолуження освітніх втрат учнів.
- Шляхи подолання освітніх втрат учителя.
- Як компенсувати втрати навчального часу?
5. Затвердження плану курсової підготовки педагогічних працівників на 2024 рік (Світлана Григорівна Колійчук).
6. Затвердження сертифікатів курсової підготовки вчителів (Порхун А.О., Пономарьової О.В., Гончарук Л.В., Нестюк В.М., Васкевич О.В., Коваль Л.Ю., Пасіхова Ю.Я, Чайки В.В., Яцюк К.М., Килимника Л.Я, Пасіхової О.П., Семенюка К.В., Семенюк Л.Д., Колійчук С.Г.).