Для багатьох молодих людей на початку 21-го століття, позиціонування власної особистості в Інтернеті, соціальна взаємодія та активність у віртуальному світі є настільки ж важливими, як і звичайне повсякденне життя. Отже, вчителі повинні усвідомлювати цей факт і допомагати молоді максимально використати можливості, які надають Інтернет-технології та соціальні мережі для розвитку ключових компетентностей. До того ж, що найважливіше, вчителі повинні допомагати молодим людям стати свідомими та відповідальними громадянами.
Саме це є метою навчального посібника для підлітків Інтернет, який ми хочемо, який було видано у День безпечного Інтернету у лютому 2013 року мережею Insafe*. Посібник, створений молоддю для молоді, спрямований на вивчення прав та обов’язків молодих людей, і заохочення до роздумів про їхню поведінку та поведінку їхніх однолітків.
Так само, як посібник Інтернет, який ми хочемо був розроблений молодими людьми для молоді, уроки у навчальному посібнику Інтернет, який ми хочемо для вчителів були розроблені вчителями для їхніх колег у Європі та за її межами. Плани уроків містять ідеї та заходи, спрямовані на заохочення молоді до розвитку навичок творчого та критичного мислення, необхідних для повноцінного життя у світі майбутнього.
Цей посібник допомагає вчителям інтегрувати питання, пов’язані з онлайн-активністю молоді, у навчальні програми за допомогою інтерактивних планів уроків та робочих аркушів, що посилаються на національні рамки компетентностей. Для зручності використання, теми та цілі кожного заходу представлені у докладному покажчику.
Використовуючи надані матеріали, учні можуть:
- розвивати своє розуміння проблем та можливостей, що виникають в Інтернеті, і
- оволодіти навичками, необхідними для майбутньої кар’єри та життя.
Усі плани уроків узгоджуються з Європейською системою інформаційно-цифрової компетентності, посібником, який допомагає визначити та описати компетентності, пов’язані з інформаційно-комунікаційними технологіями відповідно до Європейського кваліфікаційного підходу, та обґрунтувати вибір відповідних методик.