Обрати сторінку

Кабінет соціального педагога

Соціальний педагог – Коваль Лариса Юріївна.

Графік роботи соціального педагога закладу:

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок 9.00 – 17.00
Віторок 9.00 – 17.00
Середа 9.00 – 17.00
Четверг 9.00 – 17.00
П`ятниця 9.00 – 17.00

Основні функції соціального педагога

Діагностична – вивчення та оцінювання особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу), шкільного колективу в цілому, особливостей сім’ї та сімейного виховання та джерел негативного впливу на дітей та підлітків.

Прогностична – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи групу.

Консультативна – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.

Правозахисна – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях.

Профілактична – переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя тощо.

Організаційна – забезпечення змістовного дозвілля дітей та підлітків у школі та соціальному середовищі, залучення сім’ї та представників громадськості до соціально-педагогічного процесу в навчальному закладі.

Координаційно-посередницька – налагодження взаємодії між закладом освіти та різними соціальними інститутами (медичними, позашкільними, культурними, спортивними закладами, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, кримінальної міліції у справах неповнолітніх), колективом педагогів та учнів з метою спільного вирішення проблем соціального становлення та розвитку особистості.

Основні завдання:

  • оптимізація освітнього процесу;
  • соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту;
  • профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
  • забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального та морального здоров’я особистості;
  • створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей дитини, її позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, її пристосованості до життя;
  • розвиток міжособистісних взаємин у шкільному колективі;
  • соціально-психологічне забезпечення методичної роботи закладу.

 

Емоційне вигорання

Емоційне вигорання

Емоційне вигорання – це синдром постійної втоми, емоційного виснаження, який посилюється з часом. Особливо схильними до вигорання на роботі є люди, які працюють в сфері «людина- людина», тобто ті, чия робота пов’язана з постійниим спілкуванням. Це лікарі, педагоги,...

Пам’ятка для батьків учнів, які готуються до складання ДПА/ЗНО

Пам’ятка для батьків учнів, які готуються до складання ДПА/ЗНО

Шановні батьки! Для вас і ваших дітей прийшов відповідальний і хвилюючий час – час складання ДПА/ЗНО. Від того, наскільки серйозно ви до них поставитесь, багато в чому залежить результат участі вашої дитини у випробувальному марафоні. 1. Створіть у своєму будинку...

Як впоратися з критичними ситуаціями?

Як впоратися з критичними ситуаціями?

Необхідно усвідомити, що подібні ситуації вже траплялися з людством. Які б важкі ситуації не відбувалися у світі, люди завжди виходили з них більш загартованими й сильнішими. Цінуйте все, що маєте. Ставтеся з повагою до вашого майна, адже в такій ситуації вони ваша...

Карантин у школі – діти самі вдома

Карантин у школі – діти самі вдома

Відповідальність і обов’язки (поради батькам) У зв’язку з оголошенням у школах про введення карантину – діти залишаються вдома. Добре, якщо є бабусі або інші родичі, які можуть придивитись за дитиною. А якщо нема? Чим зайняти дітей, коли вони вдома самі?! Сам у...

Share This