Науково-методична проблема гімназії на 2017-2020 р.р.
«Формування змісту профільної підготовки учнів як стратегічний напрям модернізації освіти в умовах єдиного мережецентричного інформаційно-освітнього середовища»
Головне завдання на 2019-2020 н.р.
«Використання єдиного мережецентричного інформаційно-освітнього середовища для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів, професійного зростання вчителів, забезпечення високої якості освіти».
Головне завдання на 2018-2019 н.р.
«Єдине інформаційне середовище закладу як засіб розвитку профілю гімназії»
Головне завдання на 2017-2018 н.р.
«Формування змісту допрофільної підготовки учнів як стратегічний напрям модернізації освіти»
Науково-педагогічна проблема гімназії на 2014-2017 р.р.
“Пошук ефективних шляхів підвищення якості профільної освіти в умовах роботи закладу на платформі інформаційно – освітнього середовища”
Головне завдання на 2016-2017 н.р.
Дослідження ефективності створених електронних освітніх ресурсів та методик їх використання.
Головне завдання на 2015-2016 н.р.
Розробка нових та інтеграція існуючих електронних освітніх ресурсів в навчальний процес на основі створених методик.
Головне завдання на 2014-2015 н.р.
Створення та апробація методик використання електронних освітніх ресурсів.
Підсумки оцінювання творчої праці вчителів гімназії
Потреба вдосконалення навчально-виховного процесу, відповідно до вимог сучасності, спонукає педагогічний колектив та адміністрацію гімназії до створення умов для діагностики, плекання та реалізації особистих творчих здібностей усіх суб’єктів навчально-виховного процесу – учнів, учителів. Це вбачається можливим завдяки наявності:
- високої професійної компетентності педагогів;
- активованої готовності вчителів до постійного професійного вдосконалення, інтелектуально-творчої діяльності в умовах інноваційних змін;
- толерантної комунікації суб’єктів освітнього процесу;
- системи педагогічного супроводу учнів, що базується на ІК-технологіях навчання і спрямований на оптимізацію розвиваючих можливостей освітнього простору;
- сприятливого для саморозвитку та самовдосконалення психологічного мікроклімату;
- системи педагогічних технологій і методів роботи адміністрації школи, цілеспрямовано орієнтованих на розвиток особистості вчителя і учнів;
- пріоритетів морально-етичного та духовного виховання;
- соціально свідомої активності.
Як свідчить практика, лише самостійна, творча (у тому числі науково-дослідницька, пошукова) суспільно значуща діяльність переводить її (діяльність) у творчі вчинки, високий рівень морально-етичної поведінки особистості, а отже, веде до успіху. Тому, основним критерієм особистісного розвитку учасників освітнього процесу бачиться саме інтелектуально-творча практична діяльність.
Саме тому колективом закладу ще у 2011 році було сформульовано науково-методичну проблему “Вироблення критеріїв результативності роботи педагогів за інноваційними та новітніми технологіями і системи моніторингу такої роботи”, над реалізацією якої працював колектив протягом 2011-2014 рр.
Зокрема, результатом роботи творчої групи, яка працювала над вирішенням завдання 2011-2012 н.р. “Вдосконалення системи стимулювання творчої праці педагогів”, є Положення про стимулювання творчої праці педагогів гімназії, яке вступило в дію з 01.09.2012 року. Відповідно до цього положення керівники МО протягом навчального року відслідковують об’єктивні показники творчої праці вчителів. Рейтинг кожного члена колективу визначається на засіданнях МО. Матеріали узагальнюються і уточнюються керівниками МО та адміністрацією гімназії, визначаються переможці на кінець кожного навчального року.
За підсумками рейтингової системи оцінювання творчої праці вчителів гімназії у 2013-2014 н.р. переможцями стали:
І місце – Пасіхов Юрій Якович, вчитель фізики та інформатики
ІІ місце – Макаров Олександр Миколайович, вчитель фізичної культури
ІІІ місце – Рєзнік Оксана Тарасівна, вчитель хімії
* | * | |||
Пасіхов Ю.Я. | Макаров О.М. | Рєзнік О.Т. |
2013-2014 н.р.